fredag 26 september 2008

Så, nu är det fredag igen. Det var på tiden.
Två lektioner - den första och den sista. Det är ganska drygt, men det finns väll inget man direkt kan göra åt det. Man får hoppas att tiden går snabbt helt enkelt, vilket den inte gör.

Annars ser det ut att bli en lugn fredag. DLK är inte speciellt lockande. Jag har tappat suget helt och hållet. Men vi får se när det kommer tillbaka. Men det blir lugnt fram tills Rookie iaf oavsett om jag skulle få tillbaka suget.
Imorgon bli det höstens första tävling för min del. Det blir lite sprintdistanser i Jönköping, det kan nog bli ganska bra. Jag känner mig i form men inte mina ben. Dem är kind of dead.
Fråga mig inte varför det vet jag inte.

Bara 40minuter kvar till lunch nu, sen bild och sen end of the schoolday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)