onsdag 24 september 2008

























Ska detta betyda att jag börjar få lite flyt igen?
Eller var det bara en tillfällighet?

Slappt på media nu i vilket fall som hellst.
Jag har skrivit klart min 5000tecken-text.
Jag har gjort klart min testmall till våran helt nya frizon.
Det är typ det jag har gjort och kan göra.
Det känns segt att sitta här och hellst så skulle jag vilja vara hemma just nu.
Jag vill sova. Bara sova och sova och sova.
Det sista jag vill tänka på är samhällsläxan tills imorgon och sammanfattningsläxan tills nästa vecka. Det finns ingen inspiration att hämta någonstans. Inte ens medias fruit-time var särskilt givande idag förutom att vi treor blev bjudna på kokosbollar. Gott å andra sidan!
Nähäpp, bara för jag känner mig egocentrisk också får ni en bild på mig. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)