söndag 28 september 2008

Jahapp tävling igår då. Usch va trött jag var, endå så prata jag hela vägen.
Själva tävlingen gick sådär. Jag har inte riktigt explosiviteten från start än. Men jag gjorde inga katastrof lopp utan godkända lopp rakt igenom. Så även om jag var helt död i slutet av tävlingen så simmade jag bra, vilket tyder på styrka och kondition åtminstone.
Vid 15.00 åt vi jättegod mat, men lite udda. En fet biff med massa kryddor i, potatismos med bacon i och någon smakstark sås.
Sedan blev slappt ett tag innan de sista loppen averkades. Sedan åkte vi hem och jag pratade återigen hela tiden. Vi kom hem lagom till 20.30 då speedwayen började, perfekt!
Hmm... men det dröjde bara någon timme innan jag slocknade och vaknade inte försen 10.00 när mamma väckte mig så att jag skulle hinna till träningen.
Det var ett superkort avbadspass som passade ganska bra med min tunga armar och döda ben.

Så fram tills nu har jag hjälpt therese med hennes fysik och kemi-läxa. Jag måste nog snart börja med mina egna. Men jag är supertrött, kanske ska vila lite först?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)