torsdag 12 februari 2009

Ursäkt och spänd dag

Jag ber om ursäkt för mitt förra blogginlägg. Jag var i extas och fullkomligt överväldigad över den gigantiska händelse som kommer ske i Juni och som jag över allt annat här på jorden inte vill missa. Pete Doherty - solo - en dröm som går i uppfyllelse. Så nu var det förklarat.

Denna dag har jag mest gått och spänt mig. Denna snö och halka gör livet svårt för mig - jag är livrädd för att halka! Jag får bara tankar om att jag kommer bryta benet igen eller förstöra knäet helt och hållet eller att något ska gå ur led.(vilket är mkt möjligt med tanke på att jag är övervig)
Två gånger var jag med om en nära-döden-händelse. Första gången låg det en isfläck under den nykomna snön. Andra gången var det i en backe där snön var så kompakt att det blev glashalt och inte hade de grusat, typiskt Vimmerby. Det borde vara ett rätt självklart ställe eftersom så många går den vägen från/till resecentrum. Så nu funderar jag på ett par alternativa varma spikskor, det vore kanske något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)