söndag 15 februari 2009

Resumé, nu när jag har tid.

Har inte bloggat på två dagar!?! Läskigt värre, men har inte riktigt haft tid för det.
I fredags firades att jag blivit 18-åring! Middag på Bambugården, där jag hade planer på att faktiskt äta kinamat, men bangade och tog det gamla vanliga från den internationella menyn.
Hemma hos mig sen blev det dricka, tårta, sång och jag öppnade massa paket! Tack för allt!

Blev inte så mycket alkohol för mig under fredagen, endå var jag ganska dryg på lördagen aka Alla hjärtans dag. Men på kvällen åkte jag och sonny och bowlade. Kan meddela att jag hade flow! Vann faktiskt en och en halv serie, på den halva serien hade jag fyra strike! Inte nog med det så vann jag även senare när vi spelade skip-bo och det hade jag aldrig spelat heller. Dessutom så gick det inte så dåligt på mastermind heller, det gäller att tänka logiskt.

Idag har jag faktiskt varit effektiv. Pluggat till körkortet, börjat med fotouppgiften och sh-arbetet. Ska nog starta upp svenska-uppgiften också senare under dagen. Har en paus nu ifrån pluggandet. Får se om jag hittar på nått eller fortsätter att ligga i sängen med datorn i knäet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)