söndag 24 augusti 2008

Usch, helgen är så gott som över. Och vad har jag gjort? Sovit.
Fredagkvällen blev det ioförsig bowling men resten av kvällen var jag liksom helt slut. Gick hem tidigt och lördagen bara sov jag och sov jag tills jag åkte för att hälsa på amandine och hundarna; Agnes, Stina och självklart Rutger. Men jag var liksom endå väldigt trött.
När jag kom hem sov jag innan det var middag, sedan hängde jag med pappa till mariannelund för att lämna kärran. Blev kvar där ett tag eftersom det blev mycket prat liksom. Men på vägen hem i bilen slockande jag. Jag gick och la mig när jag kom hem, men jag vaknade och borstade tänderna och fixade musik innan jag gick och la mig på riktigt. Runt 23.00. Det är tidigt.
Och idag har jag sovit med lite korta pauser fram till 15.00. Jag är fortfarande trött, men måste vakna till innan träningen. Sedan kan jag sova igen.
Men hur fan ska jag orka gå upp imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)