fredag 22 augusti 2008

Nästan en vecka i skolan avklarad och trots att vi inte gjort så mycket är denna fredag högst efterlängtad. Kanske för att allt, verkligen allt, är fullkomligt damp på skolan.
Usch vad jag hatar det. Rektorer och alla andra högt uppsatta skiter totalt i oss elever.
Efter min kort sagt konstiga avslutning på dagen så tröstshoppade jag en t-shirt. Kände att jag behövde det efter de sista timmarna i skolan.
Fyndet var i alla fall billigt och supersött med en slogan; Live what you love.
Den ser ut såhär:

Ikväll blir det bowling och bowla är ju alltid lika roligt. Så länge man inte kommer sist det vill säga. Jag känner mig skapligt laddad och hoppas att det går bättre än vad minigolfen gjorde när vi var på Öland under midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)