måndag 16 november 2009

Magkatarr och ryggvärk

Magkatarr och ryggvärk samtidigt. Lyckat! Jag har knappt kunnat äta eller röra på mig och mått allmänt dåligt sen i torsdags. Helgen blev därmed väldigt lugn och sonny har stannat hemma med mig, vilket jag är väldigt glad över att han gjorde. Men vi var faktiskt och bowlade i lördags, då vi varit tillsammans i fyra månader. Jag förlora varje serie, inte så kul, men det var för att jag lyckades skruva åt både höger och vänster, när det i vanliga fall alltid blir åt höger.

Hur som helst, nu verkar jag vara på bättringsvägen. Magkatarren lär ju leva vidare ett tag till men jag har i alla fall inte ont dygnet runt som innan. Ryggen känner jag inte så mycket av heller och det bästa är att den senaste natten var helt smärtfri. Fortsätter det att bli bättre kan jag nog åka till sonny senare i veckan!
Nu ska jag städa i mitt rum lite och sen så blir det kanske lite fotografering!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)