lördag 18 juli 2009

Ta det lugnt liksom, jag lever .

Det är nästan så man tror att jag har slutat blogga, men icke. Jag har inte varit hemma sedan jag bloggade sist om man bortser från några få snabba visiter som inneburit att hämta kläder eller dylikt. Jag har i stort sett bott hos Sonny.

Det har hänt en del under tiden. Festivalen är ett minne blott, dock ett fint minne med Kings of Leon, nattdopp och "Ice cold". Jag har kommit in på JTH (Jönköpings tekniska högskola) på programmet Grafisk design och webbutveckling. Om jag börjar där till hösten återstår fortfarande att se, jag har inte bestämt mig ännu.
Sonny och jag har varit i sommarstugan under ett par dagar. Sen har vi också varit en sväng åt Nässjö och en åt Årena. Förutom det så har det varit mycket mys och soft.

Just nu är det Sonisphere men jag har valt att spara pengarna då den musiken inte lockar mig alls. Så medan alla andra är nere för att se på Metallica ska jag träffa brudarna från Solbacka/Tute. Det var så länge sen vi tre sågs, så ser fram emot det jättemycket!
Nu ska jag göra iordning mig själv och maten till kvällen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)