torsdag 2 april 2009

Aj Aj

Det första Aj:et står för min rygg, då jag har suttit alldeles för länge och hemskt i en buss/teaterstol. "Alla" treor var på teaterresa till Norrköping och såg en uppdaterad version av August Strindbergs, Ett drömspel.
Den var inte direkt bra då jag tappade greppet av handlingen ett antal gånger. Och så var det ju det där med att sitta: Först buss dit, sedan på en gång till teaterstolen och direkt därefter bussresan hem.
Det andra Aj:et står för mitt knä, som verkar vara helt paj. Kunde ju inte vara med på taekwondon och tävlingen i helgen ligger i farozonen. Känner att jag måste kontakta läkare igen. Har tidigare inte haft en sån jäkla konstant smärta mer än en dag och nu har jag haft det sedan tisdags. Det gör så sjukt ont ibland att jag skriker rakt ut. Det är för jobbigt detta.




















[Fick rosor av pappa igår när han gratulerade mig till körkortet.]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)