söndag 1 mars 2009

En aning sliten

Jag är ganska så trött. Som nämnt var det fest igår och det var väldigt roligt! Väl värt att nämna är att jag va inne på puben första gången! Det blev en väldigt sen kväll efter den sedvanliga kebabtallriken och ett x antal försök att få en familjepizzakartong.

Idag blev det en jobbig träning. Emil och jag hade ställt in oss på ett kort pass på 50 minuter, max 60. Men Emil läste på fel pass, det riktiga passet tog dubbelt så lång tid. Väldigt jobbigt mentalt för oss båda.
Annars har det varit en väldigt lugn dag. Sonny och jag har ätit tacos och hyrt film - Get smart. Den hade inte den bästa handlingen men var rolig och att jag till och med hade tålamod att se en hel film så måste den ju vara okej, minst.
Nu väntar Beck och jag ska förbereda mig inför morgondagen då jag åker till Kalmar för att besöka Högskolan och kanske hitta en utbildning som passar mig.

Dagens "höra fel"
Jag: Beck ikväll då pappa!
Pappa: Kenny Bräck!?! (kutar till tv:n)
Jag suckar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)