onsdag 25 februari 2009

Usch, fy och blää

Jag är fullkomligt slut. Jag har skrivit, kanske, den längsta sammanfattning i hela mitt liv och då saknar jag ändå några sidor anteckningar. Jag både ser och känner helvetet jag har framför mig.
Just det, till allt jag rabblade upp igår, kan ni ju lägga till projektarbete och rapport till det.

Nu borde jag antingen plugga körkort eller skriva på mitt svenska C-tal. Men jag tror att jag lägger mig i sängen och lyssnar på Mando Diao istället. To China with love - gammal kärlek men närmast hjärtat. Hoppas, hoppas, hoppas att få höra den live, 25:e April!

"Don't look so small, I'm not bigger than you
but I've got blues enough to smash your bones
I've lit up my life with those matches I've got
from those who stood by me when I was in pain, boy"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)