tisdag 17 februari 2009

Tråkig dag och udda funderingar

Ibland får jag grov idétorka till vad jag ska skriva om. När dagen känns för tråkig för att skriva om eller när det är så mycket småsaker jag vill skriva om men inte kan blir det lätt så. Idag är en sådan dag. Jag har i regel bara övningskört, pluggat, sovit, tränat, ätit.

Jag har förundrats över Goodlooking Trash - ett gäng Borlängekillar med ett sound likt Mando Diao. Till följd av detta har jag undrat varför Borlänge är så speciellt? Man kanske skulle flytta dit ihopp om att bli någon speciell.

Jag har haft en djup tankegång om hur det kommer sig att snöflingor ser ut som de gör? Jag, precis som de flesta djupa filosofer, kom inte fram till något svar.

Se där, från grov idétorka till ett blogginlägg om min tråkiga dag och udda funderingar. Hur kom det sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)