söndag 22 februari 2009

Aj

Aj, aj och åter aj. Min rumpa och rygg är alldeles öm efter mitt åk i Lejonbacken igår kväll. Blåmärket är inte vackert och att sätta sig ned medför alldeles för stor smärta.
Kunde knappt luta mig mot kaklet imorse, tur att det var mycket att simma! Bestämde mig sedan för att ta det lugnt resten av dagen. Men det blev lite tvärtom - fotat, pluggat och köpt ett snyggt påslakanset och ett underlakan. Förresten, har ni tänkt på hur fult ordet lakan är?

Just nu sitter och filurar med massa bilder som jag eventuellt ska ha upp på min fina IKEA-ram jag fick i julklapp. Har inte bestämt mig än om jag ska ha ett tema på bilderna eller om det ska vara lite allt möjligt roligt? Jag har inte ens bestämt vart jag ska ha den?
Ska nog borsta tänderna i väntan på jag kommer på någon smart lösning och i väntan på att Beck ska börja. Det är så standard en söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)