söndag 18 januari 2009

Rätt härligt

Söndag och det känns rätt härligt att inte vara bakis.
Har ägnat dagen åt tisdagens fotouppgift. Den ena halvan är klar, fakturan saknas dock. Men den andra är jag långt ifrån klar. Min idé sket sig ganska grovt. Om jag inte kommer på nått bättre snart så får jag väll göra det bästa med materialet jag har och komma på en bättre tanke bakom det som slår foto-björn med häpnad. Tyvärr så är han inte så lätt att imponera på.
Men av någon anledning brukar jag kunna tala bra för mig i fotosammanhang, så jag förlita mig på den(rätt bra) egenskapen.

Sitter just nu och lyssna på Mando Diao. Jag var rädd att jag skulle glömt bort texterna till oldies som The band till sprillans nya Dance with somebody. Kunde dock försäkra mig om att de sitter som gjutet och jag kunde nöjt luta mig tillbaka och sluta oroa mig.
Det är nämligen så att det är en ny Mando Diao-resa på gång. Förra året begav sig karro och jag till Lund - iår åker vi uppåt, till huvudstaden, Stockholm. Den 25:e april spelar de nämligen på Annexet. Nytt album har då släppts vilket innebär en ny spelning - vilket känns så sjukt spännande! Im lovin it!

Nähäpp om jag nu skulle städa mitt rum lite, kanske. Förbereda mig psykiskt inför morgondagen: skola 08.00-21.00.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)