söndag 21 december 2008

Filmer och tv-program

Det är mycket film nu! Inte så konstigt eftersom det alltid blir mycket såhär vid jul.
I fredags var Amanda och jag på bio. Vi såg Vi hade i alla fall tur med vädret, igen! Om ni frågar oss så tyckte vi att den var skitrolig och helt klart värd att se! Det är många roliga citat som lagt sig på minnet!

Idag har det varit mycket tv men endast en film. Dagen började med hockey och Svensson Svensson följt utav Dansbandskampen som jag kombinerade med Gossip Girl! Efter 30 minuter paus var det dags för Parlamentet med snygge Björn och sedan drog filmen igång.
Heartbreak hotel - väldigt bra film här också tycker jag! Den var härlig på något vis och jäklar va de festade. Det blev nästan lite pinsamt ibland! Men helt klart roligt!

Nu ska jag överge mitt nattbloggande och försöka gå till sängs! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)