torsdag 11 september 2008

Äntligen! Nu har jag fått tag på VTT Grafiska och han skulle ringa imorgon om praoplatsen så nu kan jag bara hoppas på att jag får praktik där. Lite jobbigt att inte veta, men skönt att pucken inte är hos mig, som man brukar säga.

Jag har inte bloggat på länge nu, jag vet. Men trots att det kan ha varit en av de slappaste veckorna någonsin, så har jag inte orkat. Jag har förövrigt intagit det skönaste schemat på åratal, tack vare att matte C inte var något för mig. Slutade bland annat 12.20 idag.
Å andra sidan innebar det en till håla och en förlängd sådan men det kan jag nog leva med. Det kanske kommer bra till användning på vårterminen då det är mycket som sker. Det går ju också lägga in grejer som inte har med skolan att göra då. Så ibland kommer jag nog glädjas över dem.
Egentligen så skulle man fixat en stor skön soffa eller hellst säng på media så att man skulle kunna sova lite. En helt lysande idé enligt mig. Men det skulle nog inte skolan tycka. De tycker nog att de är tillräckligt snälla genom att vi fått en mikrovågsugn. Som vi förövrigt älskar de dagarna det till exempel är fiskgratäng eller korvstroganoff.
Men imorgon, när det är kebab i pitabröd, existerar den inte. Haha! Det gör så att det liksom är värt att gå till skolan imorgon.

Men än så länge är inte denna dag slut. Ska träna ikväll - blir nog rätt lugnt. Sedan får man hoppas att msn funkar så att jag kan skicka iväg mejlet till rockparty. Det skulle vara rätt gutt att få det ur vägen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)