lördag 6 september 2008

Äntligen helg igen. Är tyvärr förkyld så jag ska bara ta det lugnt i helgen och läsa intervjuteknik!
Kanske var dumt av mig att gå till skolan igår, kände att stannat hemma och vilat hade hjälpt mig mest. Men man vill ju inte missa sitt sista skolfoto som blev katastrofalt fult. Så jag hoppas att åtminstone gruppfotot blir okej. För det enskilda kan ha varit bland det fulaste jag någonsin sett. Mitt hår var ju förstört sedan långt innan så det förbättrar ju inget heller.
Efter fotograferingen så var det dags att... trumvirvel*
...prova STUDENTMÖSSOR!
Hur roligt som hellst och alla var liksom superglada. Men fasen, lite läskigt var det. Jag kan omöjligt se mig själv i en studentmössa. Men snart är det dags, 9månader kvar innan man ska börja en ny fas i livet.
Men nu är ialla fall studentmössan beställd och enligt mitt tycke är den superfin! Beställde även ett champagne glas med gravyr. Så på en eller två minuter så hade man blivit av med 700:-.
Så visst var det tur att jag trots allt gick till skolan. Hade ju inte velat missa detta direkt.

Just det! Igår fick jag liv i min Ipod utan att gå till så kallade experter. Det är ren tur att jag är så teknisk. Helt otroligt. Min mamma blev till och med imponerad av vad jag åstadkommit.
Så nu lever den igen och man kan till och med snurra på snurran och trycka på knapparna samtidigt som det faktiskt händer något. Så ni kan ju gissa hur resten av kvällen såg ut. Jag, lyssnades på min Ipod.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)