måndag 15 september 2008

Helgen som varit bestod av fest i O-hamn för Henrik fyllde 20år. Och det var riktigt roligt! Fick till värsta perfekta fyllan, haha och det säger ju en del! Var länge sedan jag lyckades med det!
Men annars var det roligt också och mycket god mat!

Söndagen var ju inte helt så lyckad. En riktig jävla bakfylla åkte jag på. Men jag kände mig tvingad att träna, men som ni förstår, så blev det inte bättre då badmössan typ paketerade smärtan. Passet gjorde heller inte saken bättre - ett konditionspass som tog hur lång tid som hellst. Och som om jag inte var på dåligt humör då så berätta My att hon i veckan skulle se COLDPLAY på Globen. Jag blev helt stum och grundligt avundsjuk. Fatta vilken lyckost hon är!
Jag menar, COLDPLAY lixom! Shiet typ!
Resten av dagen var jag på allmänt konstigt och trött humör. Fast det blev bättre när amanda och jag pratat och messat lite.

Idag så har allt flytit på bra. Praktikplats är så gott som klar och intervjutid är bokad. Så det känns rätt bra. Att man är ledig imorgon och kan göra de andra läxorna då gjorde dagen ännu skönare. Sitter just nu och lyssnar på Amy Macdonald - This is the life. Underbar låt som ja glömt bort lite men johanna påminde mig om den. Och det tackar jag för!
Det var tänkt att det skulle bli gymnasiefest men efter allt som hänt så blir det inte det. Men att istället se på Hockey, HV71 - Frölunda, har jag ingtet emot. Äntligen börjar det igen! Så nu har jag något att reta emil för varje gång HV vinner och framförallt slår Brynäs med förnedrande siffror!

Nähäpp, om man skulle ta och hoppa in i en varm dusch snart. Jag får börja fundera på det i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Print down some words :)