måndag 21 april 2008

Jäklar vilken fest!

En fartfylld och jävligt rolig helg är över och en hektisk vecka har börjat.

Fredag
Jag klippte håret kort igen. Såhär gick det till; jag fick ett allvarligt ryck och satte upp håret i en tofs och sa "Såhär kort vill jag ha det." Och så blev det och till min nöjda förvåning blev det superduperbra.
För att toppa dagen hann jag dessutom med att sola och genast kände jag mig en aning brunare och kvällen/självförtroendet var fulländat.

Lördag
Amanda och jag åkte in till Vimmerby för att köpa en birthdaygift till Tracy. Det blev ett stort glas som vi skrev "Tracys Grogglas" på och ett snapps-glas med citatet "Så jävla gutt äré!". Sedan köpte vi varsin tröja och en glass innan vi åkte hem och förberedde oss inför kvällen.
En kväll som blev den roligaste på länge. Det var mycket skratt, dricka, dans och allmänt flumm.
Kanske lite för mycket av det ena. Men jag uppskattade kvällen. Mycket trevligt folk överallt.
Det ska du ha cred för Tracy; de bästa festerna är hos dig!

Söndag
Kanske inte fullt så rolig som lördagen, men det har jag ju lördagen att tacka för.
Jag åkte in till Silverdalen och tog en promenad med Amandine och Rutger. Åkte sedan vidare ut till Bockfall där Karro, Jessika och jag filmade vårat geografi-arbete. En lättnad att den delen är över. Resten av kvällen bestod bara av att plugga rättskunskap.

Nu är denna vecka i full gång med sanslöst mycket plugg och ett väntande nationellt prov i tyska. Som tur är, är det metropol på lördag då Hardcore Superstar uppträder och har Crazy Lixx som förband.
I väntan på det får jag trösta mig med Andra Avenyn.

2 kommentarer:

  1. Weei jag uppskattar att ni kommer på mina fester jue :D
    O glasen var grymt fina :D:D

    SvaraRadera
  2. det är en ära tracy!
    Haha, jag hoppas de kommer till använding :)

    SvaraRadera

Print down some words :)