söndag 27 april 2008

Hardcore Superstar!

Igår var det fest. En dunderfest kan jag ju "lugnt" säga.
Amandine och jag började kvällen hemma hos mig med lite före-förfesten uppladdning typ.
Sedan gick vi vidare till strumpan och det var väll endå tur att jag höjde min röst och sa till amandine att vi inte skulle upp mot fyrkanten. Tur liksom att jag har bra koll, typ.
Väl där så var det jätteroligt och trevligt folk. Det bjöds på fisk och mint som vi kallar det.
Det var väldigt flummigt och någon gång så bestämde vi oss för att traska ned till Metropol.
Den lilla trippen började ju inte bra för tracy var nära att bli påkörd av en bil! Och jag tappade mitt fina paraply massvis med gånger och sist jag såg den var vid kappinlämningen. Snyft*
Hardcore Superstar var dock en besvikelse. Det var inte många låtar som jag kände igen, därav gav jag upp och stack iväg och minglade lite istället. Träffade mycket bra folk och jag hade super-roligt! Kvällen inne på metropol avslutades med dans, då karro och jag drog ett par gamla goda dans-steg.
Kvällens riktiga finish är ju kebab-ätandet på Tre Kronor och igår satt den fint. Träffade lite härligt folk att prata med där också och det är ju roligt! Det kunde också ha blivit efterfest, men nej, det blev inte så. Jag var hemma runt 03.00-spåret och intog min säng.

Amanda:
Den kärlek du har gett och var beredd att ge, kan någon bättre få.

1 kommentar:

Print down some words :)